Milyen iratokra van szükség a gépjárműkár bejelentéséhez?

A kárbejelentés menete:

  1. Kérjük, töltse le és töltse ki a szükséges dokumentumokat.
  2. A kitöltött dokumentumokat személyesen vagy email-ben juttassa el hozzánk.
  3. A kárbejelentést munkatársunk elvégzi.
  4. Kárszemle időpontot egyeztetünk Önnel.
  5. A kárfelvétel a telephelyeinken megtörténik. (Ha eddig nem tette meg, akkor az eredeti dokumentumokat adja le szervizünkben.)
  6. A jogalap tisztázása a biztosító által.
  7. Gépkocsi javítása.
  8. Gépkocsi átadása, lezáró dokumentumok elkészítése.

Az alábbi dokumentumok bemutatása szükséges a Casco és kötelező biztosítási kárrendezési folyamat során:

Casco kárrendezés esetén, töréskárnál:

  • forgalmi engedély
  • törzskönyv
  • gépjárművezető vezetői engedélye
  • baleseti bejelentő (amennyiben van)
  • rendőrségi iratok (amennyiben van)
  • meghatalmazás, ha nem a tulajdonos vagy a szerződő jelenti be a kárt

Jogi személy esetén cégkivonatra és aláírási címpéldányra is szükség van.

Kötelező gépjármű-felelősségbiztosítási kárrendezés esetén:

  • forgalmi engedély
  • törzskönyv
  • gépjárművezető vezetői engedélye
  • baleseti bejelentő
  • rendőrségi iratok (amennyiben van)
  • meghatalmazás, ha nem a tulajdonos vagy a szerződő jelenti be a kárt

FONTOS tudnivaló a kárrendezéssel kapcsolatban:
Amennyiben azt szeretné, hogy a javítási számla ellenértékét ne kelljen megfinanszíroznia, úgy ehhez csak egy meghatalmazás szükséges, a többit bízza ránk.

További információkkal Szécsényi László kollégánk készséggel áll rendelkezésére az alábbi elérhetőségeken:
Tel.: +36 70 339-1129
E-mail: szecsenyi@nissanracz.hu