A kárbejelentés menete:
- Kérjük, töltse le és töltse ki a szükséges dokumentumokat.
- A kitöltött dokumentumokat személyesen vagy email-ben juttassa el hozzánk.
- A kárbejelentést munkatársunk elvégzi.
- Kárszemle időpontot egyeztetünk Önnel.
- A kárfelvétel a telephelyeinken megtörténik. (Ha eddig nem tette meg, akkor az eredeti dokumentumokat adja le szervizünkben.)
- A jogalap tisztázása a biztosító által.
- Gépkocsi javítása.
- Gépkocsi átadása, lezáró dokumentumok elkészítése.
Az alábbi dokumentumok bemutatása szükséges a Casco és kötelező biztosítási kárrendezési folyamat során:
Casco kárrendezés esetén, töréskárnál:
- forgalmi engedély
- törzskönyv
- gépjárművezető vezetői engedélye
- baleseti bejelentő (amennyiben van)
- rendőrségi iratok (amennyiben van)
- meghatalmazás, ha nem a tulajdonos vagy a szerződő jelenti be a kárt
Jogi személy esetén cégkivonatra és aláírási címpéldányra is szükség van.
Kötelező gépjármű-felelősségbiztosítási kárrendezés esetén:
- forgalmi engedély
- törzskönyv
- gépjárművezető vezetői engedélye
- baleseti bejelentő
- rendőrségi iratok (amennyiben van)
- meghatalmazás, ha nem a tulajdonos vagy a szerződő jelenti be a kárt
FONTOS tudnivaló a kárrendezéssel kapcsolatban:
Amennyiben azt szeretné, hogy a javítási számla ellenértékét ne kelljen megfinanszíroznia, úgy ehhez csak egy meghatalmazás szükséges, a többit bízza ránk.
További információkkal Szécsényi László kollégánk készséggel áll rendelkezésére az alábbi elérhetőségeken:
Tel.: +36 70 339-1129
E-mail: szecsenyi@nissanracz.hu