
Maradjon mozgásban a Nissannal!
Ahogyan Ön is törődik Nissan autójával, ugyanúgy Ön is fontos számunkra. Szeretnénk, ha tökéletes biztonságérzettel vágna neki az útnak.
Ha autója esetleg meghibásodna, vagy baleset érné, a Nissan Assistance mindig kész a segítségére sietni.
Bármi is történjen autójával az országúton, hívjon minket, és mindent megteszünk, hogy Ön mielőbb, a lehető legkevesebb bonyodalom árán folytathassa útját autójával – rendelkezésére állunk a hét minden napján, napi 24 órában… ingyenesen!
HASZNÁLJA A NISSAN ASSISTANCE KÖZÚTI SEGÉLYSZOLGÁLATOT NISSANJÁNAK GARANCIA PERIÓDUSÁN TÚL IS!
- Telefonos segítségnyújtás: Ha valamilyen kisebb hibát észlel autóján, telefonos munkatársaink mindent megtesznek, hogy telefonon keresztül segítsenek Önnek megoldást találni a problémára.
- Helyszíni javítás: Amennyiben telefonon keresztül nem sikerül megoldani a problémát, a lehető leggyorsabban kiküldjük Önhöz a Nissan Assistance egyik autóját. A Nissan Assistance szerelői számos problémát meg tudnak oldani a helyszínen, így Ön azonnal folytathatja útját.
- Vontatás a legközelebbi Nissan márkakereskedés-be: Ha helyszíni javítás nem lehetséges, segélyszolgálatunk segít Önnek eljutni a legközelebbi Nissan márkakereskedésbe, ahol egyik képzett szakemberünk megvizsgálja autóját.
További szolgáltatások
Gondoskodásunk azonban ezzel nem ér véget! Ha járművét nem sikerül aznap megjavítani, segélyszolgálatunk alternatívát biztosít Önnek útja folytatásához, vagy – amennyiben meg szeretné várni a javítás befejezését – 3 napig szállást biztosít Önnek.
- Utazás folytatása: A Nissan Assistance segít Önnek és uta- sainak a továbbutazásban, vagy a hazajutásban. Segítünk arra is megoldást találni, hogy megjavított autóját átvehesse a Nissan márkakereskedésben.
- Cserejármű: A Nissan Assistance 3 munkanapra csereautót biztosít, hogy Ön saját járműve javítása közben se maradjon autó nélkül.
- Szállás: Amennyiben az eset otthonától több mint 50 km-re történik, és azt választja, hogy megvárja az autója javítását, a Nissan szállást és reggelit biztosít Önnek és utasainak legfeljebb 3 munkanapon keresztül.
- Hazaszállítás: Akkor sem kell aggódnia külföldön, ha autóját nem sikerül 3 napon belül megjavítani a Nissan márkakereske- désben. Ebben az esetben a Nissan Assistance megszervezi Ön, utasai és a poggyászok hazaszállítását.
GYIK
■ Balesetem volt. Ebben az esetben is hívhatom a Nissan Assistance telefonszámát?
Természetesen! Segítségnyújtási szolgáltatásunk a balesetekre is kiterjed. Önt ebben az esetben is megilletik a fent részletezett alap- és kiegészítő szolgáltatások.
■ Mi történik akkor, ha bezártam a kulcsomat az autóba vagy defektet kaptam?
Aggodalomra semmi ok! A Nissan Assistance támogatása kiterjed az utazása során esetlegesen előforduló apróbb bosszúsá- gokra is: a lemerült akkumulátorra, az üzemanyag kifogyására, a nem motornak megfelelő üzemanyag tankolására, az elromlott kulcsra, a defektekre, a betört ablakokra és egyebekre is…
■ Akkor is hívhatom a Nissan Assistance telefonszámát, ha külföldön történik baj?
A Nissan Assistance egész Európára kiterjedő szolgáltatást nyújt, így Ön és utasai nyugodtan utazhatnak több mint 40 európai országban.
BALESETEM VOLT VAGY LEROBBANT AZ AUTÓM. MIT TEGYEK?

- Maradjon higgadt, és parkoljon le a lehető legbiztonságosabb helyre.
- Tegye ki az elakadásjelző háromszöget, és ne felejtse el felvenni a fényvisszaverő mellényt.
- Ellenőrizze, hogy mindenki (utasok, járókelők) biztonságban van-e, és nincs-e kitéve további veszélyeknek.
- Szükség esetén hívja a megfelelő segélyhívó számokat.
- Készítse elő autója adatait (alvázszám és rendszám).
- Hívja a Nissan Assistance telefonszámát: Olvassa be a QR-kódot, vagy írja be a telefonszámot.
- Adja meg autója pontos helyét (ha lehetséges, a legközelebbi kereszteződéstől).
- Írja le részletesen a problémát, valamint adja meg telefonszámát.
Belföldi segélyhívó szám: +36 80 333 888
Nemzetközi segélyhívó szám: +36 1 371 54 93
A Nissan Assistance szolgáltatás pontos feltételeiért tekintse meg a garanciafüzetben található szerződési feltételeket. Az új autóra vonatkozó garancia-időszak során Ön jogosult igénybe venni a NISSAN egész Európára kiterjedő közúti segélyszolgálatának szolgáltatásait az év minden napján, a nap 24 órájában. A garanciaidő elteltével a közúti segélyszolgálat szolgáltatás minden, a Nissan hivatalos márkakereskedés által elvégzett időszakos karbantartás időpontjától számított legfeljebb 1 évvel (hosszabb karbantartási periódus esetén ezzel a hosszabb periódussal) meghosszabbodik. A tájékoztatás nem teljes körű, a garanciaidőn túli közúti segélyszolgálat részletes feltételeiért érdeklődjön hivatalos Nissan márkakereskedéseinkben vagy a www.nissan.hu weboldalon. A NISSAN páneurópai közúti segélyszolgálatát a Europ Assistance Magyarország Kft. [1134 Budapest, Dévai utca 26-28.] biztosítja, amely a következő országokban érhető el: Albánia, Andorra, Ausztria, Belgium, Bosznia-Hercegovina, Bulgária, Ciprus, Csehország, Dánia, Egyesült Királyság, Észtország, Fehéroroszország, Finnország, Franciaország (kivéve: Franciaország tengerentúli területei), Görögország, Hollandia, Horvátország, Írország, Izland, Koszovó, Lengyelország, Lettország, Liechtenstein, Litvánia, Luxemburg, Macedónia, Magyarország, Málta, Moldova, Monaco, Montenegró, Németország, Norvégia, Olaszország, Oroszország, Portugália, Románia, San Marino, Spanyolország, Svájc, Svédország, Szerbia, Szlovákia, Szlovénia, Törökország, Ukrajna, Vatikán.
Ha a hiba enklávé területén vagy a felsorolt országokhoz tartozó szigeten történik, a vezető csak alapszolgáltatásra jogosult. Ha a helyszíni javítás nem lehetséges, az autót a helyi NISSAN márkakereskedésbe vontatják, illetve ennek hiányában a helyi autószervizbe.